onsdag 1. august 2012

Hvorfor har du på deg hatt?

Hei.

Dagene flyr avgårde for meg og akkurat nå nyter jeg besøk fra Bryne og at det er mine siste dager i Oslo. I starten av neste uke kjører jeg oppover med det siste flyttelasset, og begynner på jobb på mormors. Er så spent og klarer ikke slutte å tenke på det. Enn så lenge nyter jeg det plutselige sommerværet som har kommet, Ragnhild og all kosen.

Fantastiske Heidi, Ragnhild og Anders.
Det går mye i god mat og gode samtaler. I dag ble jeg, Heidi og Christina fotografert av Ragnhild, og det var kjempemoro! Første gang jeg er med på noe sånt. Bildene kommer senere :-)

Ragnhild <3



Det er så deilig å være meg akkurat nå og så utrolig fin tanke at jeg snart flytter ut. Gleder meg sånn til å starte det nye livet mitt der oppe med ny jobb og ny skole. Er så glad for at alt ordnet seg til slutt.
Jeg skriver mer senere tror jeg, akkurat nå er jeg forferdelig trøtt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar