mandag 6. august 2012

Noen ganger......

Ah, noen ganger. Dette er den siste dagen min i Oslo, på lang lang tid. Utrolig nervepirrende, men samtidig ubeskrivelig deilig. I går var formen elendig, var kjempeuvel og fikk ikke i meg noe mat i det hele tatt. Tenkte at det er typisk min uflaks å bli syk på sånne viktige tider, men kom til slutt frem til at jeg hadde reisefeber. Nå er jeg SÅ klar!!
Der oppe har jeg leilighet, venner, skole OG jobb som venter på meg. Ahhhh. Likevel skal jeg reise derfra på en liten weekendtur allerede om to uker... :)

Ragnhild har forresten forlatt meg og reist hjem igjen til Bryne. Savner deg allerede, og savner å våkne til ansiktet ditt! Smisker litt for å få henne til å komme på innflyttningsfesten vår i slutten av aug, for jeg mener, DET kan man ikke gå glipp av. 
Tusen takk for at du kom, tusen takk for at du flettet håret mitt i superkule frisyrer hver dag og fikk meg til å føle meg så fin <3

Kult, hææ? :) :)

<3

1 kommentar:

  1. ååh, den hårstrikken passe du jo kjempegodt! råstilig :D <3

    utne

    SvarSlett