tirsdag 28. august 2012

No går det my likar

Hei!

Nå er hverdagen i full gang med både skole og jobb. Et hjul som skal gå rundt og klaffe på alle områder, og samtidig ikke gjøre at jeg blir utslitt. Det er spennende og jeg trives kjempegodt! Med både skole og jobb rett nedi gata kan jeg traske frem og tilbake som jeg vil. Har møtt de fleste lærerne som skal hjelpe meg å få bedre resultater,og alle virker kjempeflinke!
Nå ligger jeg i senga etter skolen og hører på musikk og regnet som høljer ned utenfor. Har lest 30 sider i den nye norskboka, og skal snart produsere litt mat til meg selv og samboern Silje som snart kommer hjem fra univers..itetet :) tihi





... det heiter ikkje "eg" no lenger.
Heretter heiter det "vi".

Til helgen kommer det mange mennesker hit og jeg gleder meg så jeg blir helt tullerusk <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar