fredag 3. august 2012

Lev det livet du er stolt av

Hei.
Nå er det bare 5 dager til jeg flytter, og det synes jeg er en helt utrolig tanke. 
I dag har regnet høljet ned her i Oslo, likevel slang jeg meg på sykkelen i dag morges og syklet opp til jobben. Der fikk jeg mange gode klemmer og kyss fra kolleger og barn jeg har tilbragt mye tid med denne sommeren. Det blir tungt å reise fra dem, men jeg vet at de blir tatt godt vare på. Lover å komme på besøk.
Pakkingen går det så som så med. Får ta et realt skippertak rett før jeg drar, pleier å funke ganske greit.

Til uken begynner jeg i jobben på mormors og det gleder jeg meg til, fordi
mormors stue

+

Charlotte
= <3

Jeg har fortsatt Ragnhild på besøk her i Oslo. Hun skulle egentlig sitte på flyet hjem nå men siden hun trives så ekstremt godt hos meg har hun valgt å være en dag til (jippi).
Det er også en uke til jeg ser verdens aller beste Silje igjen, herregud så fort tiden går.


Tihhihihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar