fredag 16. november 2012

Jeg skal gi deg en verden

Jeg skal gi deg en verden. En verden så behagelig og bekymringsløs. En verden uten konflikter.
En verden hvor alt du har å tenke på er deg selv, intet stress eller mas.
Jeg vil at du skal ha det fint, og at motet og dine kloke ord blir brukt til noe fornuftig.
Jeg vil at du skal leve et liv i lykke, gjøre akkurat det du vil og føle på freden og harmonien.

Hva slags verden ville vi helst levd i, hvis vi kunne velge selv? Om du hadde knepet igjen øynene dine og drømt deg bort til et bedre sted, hva hadde du sett for deg da?

Jeg skal gi deg en verden. Vise deg hvordan min verden ser ut. Vise deg hvordan mine dager er preget av latter og glede. Min verden sett fra mine øyne.

Jeg skal gi deg en verden.
Jeg lover.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar