torsdag 8. november 2012

Oppsummering

Okei... Hva i all verden har skjedd siden sist? For å forklare fraværet, jeg glemte både mailadressen og passordet for å logge inn her. Prøvde absolutt alle mailer og alle passord jeg har hatt så lenge jeg kan huske, men kom ikke inn. Ikke før jeg dro på spontantur hjem til Kolbotn og tok en kikk på den gamle datan. Det var et sjutall som manglet... Men uansett, deilig å være tilbake. Nå kommer sikkert verdens lengste innlegg.
Jeg har ikke hjernerystelse eller brist på hodeskallen lenger, da. For å begynne et sted.
Yeeey

To måneder har gått og jeg har opplevd verdens vakreste høst her i Trondheim. Det kan jeg forsikre om. Rødt høstløv og fantastiske farger på himmelen. Nå har minusgradene og snøen kommet, til min store store glede. Julepynten har begynt å komme i butikkene, og jeg har selvfølgelig ikke klart å vente med å handle inn dette året heller. 

<3

Jeg har fått fast stilling på Mormors Stue, det er vel det største som har skjedd meg på veldig lenge. Tilbringer store deler av uken der nede, sammen med de beste arbeidskollegane. Matlagning, bollebaking, vasking, stelling og kaffepauser på bakrommet.
Nå i vintertiden er Mormors aller koseligst. Med stearinlys på hvite, gamle blondeduker, fyr i peisen og snø utenfor vinduet. Den fine stemningen som er der bestandig, med hyggelige gjester og ansatte. Det får jeg lov å ta en del i hver eneste dag. DET er hverdagsluksus det :-)

Ellers tilbringer jeg tid med samboerne mine og andre gode venner. Hyggelige, sene kvelder i leiligheten og turer ut på byen.

Har det helt fantastisk.

Nei... På tide å begynne med julegavene snart nå, væ´?
Eller vent. Først eksamen i gym på mandag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar