søndag 29. juli 2012

Hvis du dør før meg, spør om du kan ta med en venn.

Venner er ekstremt viktig for meg. Jeg vil helst ha dem rundt meg alle sammen, til enhver tid. Drømmesituasjon hadde vært å ha alle vennene mine inne i et og samme hus, så jeg kunne sett alle hele tiden. Det siste året har jeg møtt veldig mange mennesker som jeg setter umåtelig stor pris på og som jeg er sikker på at jeg kommer til å ha kontakt med i veldig, veldig mange år fremover. Skal tross alt flytte inn med to av de.
Likevel, venner du har hatt siden du gikk i bleia er noe helt spesielt. Mari er min helt spesielle venn. Hun har jeg kjent siden jeg var bitteliten og jeg har hatt stor glede av å bo hele barndommen min på samme tunet som henne. Sammen har vi utforsket det meste, lært oss å lese, regne, knyte sko, sykle uten støttehjul osv osv! Nesten alle måltider har vi spist sammen, alle episoder av barnetv har vi sett sammen, alle helger har vi overnattet hos hverandre.
Likevel Mari, så tror jeg aldri at jeg kommer til å bli lei av deg. Uansett hvor vi er og om vi bor på vidt forskjellige kanter av landet så har vi god kontakt og holder hverandre oppdatert. Somrene hjemme på Kolbotn er ikke den samme uten farting rundt i den lille grå bilen din. For som alle vet, jeg har ikke lappen. Men det har min gode venn Mari, til stor glede for meg. Hih. Sydenturen i fjor sommer var heelt fantastisk. Herregud.
Biff hver eneste kveld

Den fantastiske solnedgangen

Ta meg med tilbake, vææær så snill <3

Skriver dette i dag fordi jeg er så ekstremt stolt av deg som kom inn på psykologi i Bergen! Vet at du har en fantastisk tid i vente og jeg setter meg på første fly med en gang jeg får muligheten.
Mari er best!!

Om 60 år sitter vi på stranden i Chania igjen og tenker tilbake på det fine livet vi har levd.

Aldri glem at du er helt spesiell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar