lørdag 21. juli 2012

Oslo- Trondheim, og om igjen

Hei.

Føler jeg bare skriver om Trondheim og tog for tiden, men det er jo det eneste som står i hodet mitt om dagen. I går kom jeg hjem fra Trondheim. Nattoget opp tok knekken på meg, så etter jobbintervjuet gikk jeg rett opp i leiligheten og sov helt til jeg skulle ta tog hjem igjen. Ellers en utrolig fin tur,hyggelig jobbintervju og en koselig reise. For noen timer siden fikk jeg tlf fra jobben om jeg kunne komme på opplæring til uken... "Til uken? Er du serr?" Jobb er veldig viktig for meg og med en gang jeg kom inn på Mormors stue tenkte jeg "denne jobben vil jeg ha". Så nå har jeg hevet meg rundt og avlyst alle avtaler for uken, for nå bærer det avgårde til Trondhjæm. Igjen. "Ta på dæ sort bukse, hvit bluse og det gode humøret du hadd på intervjuet". Skal bli, sjef!

<3
Om jeg er riktig heldig kommer Silje og holder meg med selskap. Begynner å bli temmelig lei av togturene opp og ned, så er jeg heldig er dette den siste gangen jeg reiser hjem til Oslo etter opphold. Er jo tross alt bare tre uker til jeg flytter for godt.

Hade hyttetur og treff med gode venner. Og hei Trondheim :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar