onsdag 18. juli 2012

If you go home with somebody and they don't have books, don't fuck them.....

                                                                       Hei.

Nå begynner det virkelig å skje ting her. De siste dagene(ukene) eller rettere sagt helt siden barnehagen stengte for sommeren har jeg ligget hjemme. Blitt ekspert på frustrerte fruer, lest bøker, sovet, handlet klær, sovet litt mer, møtt venner og ja... Hatt ferie.
Fine jentene mine på cafè igår.

Jeg innså plutselig at jeg flytter til Trondheim om under en måned og at egentlig hadde jeg ikke planlagt noen ting ennå, og ante ikke hvordan noe kom til å bli. Så jeg ringte Sonans, privatiststudier og fikk dem til å sette meg opp i noen fag. Så nå blir det eksamen på meg, både til jul og til sommeren. Men det gjør meg ingenting, jeg vil heller lese enn å ha dårlige karakterer på vitnemålet mitt. En jobb er også en ting som er veldig viktig for meg, men det å søke jobber når ingen trenger flere ansatte er heller ikke så greit. Heldigvis hadde jeg napp på en cafè, og hiver meg på toget til Trondheim i morgen for å gå på jobbintervju. 
Og hvis det ordner seg- så fikk jeg både jobb og skoleplass på en dag, og det er vel ikke dårlig?!


Så i morgen kveld setter jeg meg på nattoget til Trondheim og får se den fantastiske byen igjen. I tillegg tar jeg med litt småting som jeg flytter opp i leiligheten, bare for å erklære innflyttingen igang!!!
Og bare for å skryte ekstra mye av meg selv har jeg gått til innkjøp av Historie Vg3- boka, i og med at det er et av fagene jeg skal ta opp som privatist. Sier ikke at jeg gleder meg til å begynne å lese i den, men jeg gleder meg til å kunne se på karakteren etter eksamen og være fornøyd.

Dream and give yourself permission to envision a You that you choose to be.
                                                                       - joy page

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar