søndag 1. juli 2012

Kaizers Orchestra i Kristiansund

På torsdag var det duket for Kaizers Orchestra konsert på Tahiti-festivalen i Kristiansund. Jeg var på besøk hos min beste venninne Silje, som bor på Averøya. Har gledet oss noe innmarri til denne konserten i evigheter, og møtte opp der flere timer før konserten begynte, så vi skulle få stå foran. Og det gjorde vi, og det var helt sinnsyk stemning når de kom ut på scenen!

Silje, Guri og meg og Henrik i bakgrunnen

Silje, Guri, Maja og Jorunn

Klare for konseeeeeeert!!!

Blodfan Silje som gråter og gråter under konserten.
Jeg sa på forhånd at hvis de spiller "Drøm videre, Violeta" begynner jeg å grine. Og det så først ikke ut som om de skulle ta den, for det begynte å gå mot slutten. Men så..... helt til slutt spilte de den, og det var helt fantastisk. Haha, kaizers <3 <3 Hadde en helt unik kveld jeg aldri kommer til å glemme! Gleder meg allerede til ny konsert i Trondheim i August.


Ååååååhhhhh.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar